Pages

Ads 468x60px

Labels

Wednesday 21 January 2015

Grafa Cafe Restaurant

# Imbas kembali 

Di suatu malam....tahun lepas...hari tak ingat..aku craving for dessert. Puas aku tanya kawan sekeliling cafe terdekat yang menawarkan dessert yang sedap-sedap area Shah Alam. Tapi tak mau la ais krim and cake ye.. Maklumlah aku ni stay dengan family, so, jarang sangat2 la nak keluar makan lepak-lepak cari restoran kan. Ada suggestion dari kawan pasal Grafa Cafe Restaurant. Ianya terletak di SS15, Subang Jaya. So takdelah jauh sangat dari shah alam kan. Apa lagi aku ajak la adik pergi cari kedai tu.

Nak ke Grafa ni tak la susah pon. Kalau dari Shah Alam ikut Federal Highway, lepas Tol Batu 3 ambil susur kiri ke Subang Jaya. Then terus stay di lane kiri sebab lepas tu akan ada dua jalan pula, makanya ambil la susur yang di sebelah kiri dan straight je la ye sampai la jumpa traffic light sebelum Subang Parade. Lepas traffic light ni pusing kanan then straight pastu masuk kiri. Anda akan nampak deretan kedai di sebelah kanan. Masuk jalan kedua ye. Dari situ anda carilah jalan SS15/4B. Signboard Grafa ni kecil maka buka la mata anda seluas-luasnya. Kedainya terletak di sebelah kiri.



 
 Senarai menu dan harga yang ditawarkan di sini.
Menu di sini nak macam kat William Kelana Jaya. Yang paling aku & family suka adalah nasi goreng ketamnya. So yummmmiiehhh..

 



Kitorang tapau makanan so sementara menunggu, kitorang order la ice blended anggur plus laici kalau tak silap dengan panna cota.

Panna cota.
Oh ye, selain panna cota, diorang pun ada menyediakan dessert lain seperti pavlova dan cheese cake.

So jika berminat boleh la try makanan di sini ye. Ni linknya: grafamalaysia

Di bawah adalah alamat kedainya:
No 55 SS15/4B, Subang Jaya
Petaling Jaya, Malaysia
03-5611 7600



1 comments: