Pages

Ads 468x60px

Labels

Sunday 6 December 2015

Travelog Melbourne: Hari 3: Great Ocean Road

Pada hari ketiga di Melbourne, kami ambil tour satu hari ke Great Ocean Road dan sekitarnya. Tour ni saya ambil dengan En Fadil kenalan kepada kawan saya yang menetap di sana. Tour start pukul 8am di mana driver akan pick up kami di hostel. Di bawah saya sertakan quotation daripada En Fadil untuk 1 day tour ke Great Ocean Road.

Jika ada yang berminat nak ambil tour dengan En Fadil, boleh hubungi atau whatsapp beliau di nombor: +61 451 303 738

Untuk tour kali ni kami seramai 15 orang. 6 orang gerak dari hostel area CBD manakala lagi 9 org gerak dari airport kerana flight diorg sampai tengahmalam semalam. Mereka ini kawan2 saya yang ambil penerbangan lewat sehari daripada saya. Walaupun gerak asing, asing kami akan berjumpa di check point yang sama. Inilah group saya yang akan bersama ke New Zealand. First time travel ramai-ramai macam ni. Memang betul2 meriah.  


Termenung apa tuh deknon oiii.. >_<

 Alpaca

 Lavers Hill


Ada-ada je aksi bila geng2 muda mula berkumpul & bersama.

 Iskh3 anak-anak sapa la tu agaknya...hahaha


12 Apostles


Singgah solat di Port Campbell


Sunset
 From strangers to travel buddies.
BBM group mempertemukan kami buat kali pertama sehinggalah tertubuhnya group whatsapp khas utk trip NZ pada February lalu. Di situ aku 'terpilih' utk menghimpunkan hati-hati yang ingin mengembara ke bumi kiwi. Berbekalkan azam & misi kami bersama2 mula mengatur langkah demi langkah dengan perancangan, research, info berkaitan NZ dan beberapa perjumpaan. Hampir setahun juga perancangan ini dan alhamdulillah berjaya direalisasikan dengan jayanya walaupun dengan dugaan yg tak dijangka.

0 comments:

Post a Comment